Hedin Automotive Skadecenter Tyresö - Tyresö

Adress: Vintervägen 4, 135 40 Tyresö, Sverige.
Telefon: 858893670.
Webbplats: hedinautomotive.se
Specialiteter: Bilverkstad och underhåll, Reparationstjänst för bilrutor, Bildelsbutik, Bilvård, Oljebyten, Hjulinställning.
Andra intressanta uppgifter: Tjänster på plats, Rullstolstillgänglig ingång, Rullstolstillgänglig parkering, Hbtq+-vänlig, Trygg plats för transpersoner, Bankkort, Mobilbetalningar med NFC, Kreditkort.
Recensioner: Det här företaget har 99 recensioner på Google My Business.
Genomsnittlig åsikt: 3.7/5.

📌 Plats för Hedin Automotive Skadecenter Tyresö

Hedin Automotive Skadecenter Tyresö Vintervägen 4, 135 40 Tyresö, Sverige

⏰ Öppettider för Hedin Automotive Skadecenter Tyresö

  • Måndag: 07–17
  • Tisdag: 07–17
  • Onsdag: 07–17
  • Torsdag: 07–17
  • Fredag: 07–17
  • Lördag: Stängt
  • Söndag: Stängt

Hedin Automotive Skadecenter Tyresö är en etablerad och mycket uppskattad bilserviceanläggning som erbjuder ett brett spektrum av tjänster för alla som äger en bil. Denna serviceanläggning är utrustad för att ta hand om alla dina bilbehov, från vanliga servicebesök till mer avancerade reparationer. Här kan du även hitta en fullständig bildelsbutik och specialiserade tjänster som bilvård, oljebyten och hjulinställning.

Anläggningen är belägen på Vintervägen 4, 135 40 Tyresö, Sverige, vilket innebär att det är ganska enkelt att hitta, oavsett om du kommer med bil eller annat förflyttningsmedel. Du kan nå dem på telefonnummer 08 5889 3670 om du har några frågor eller vill boka en tid. Webbplatsen hedinautomotive.se innehåller mer information om deras erbjudanden och öppettider.

Hedin Automotive Skadecenter Tyresö erbjuder följande specialiteter:

  • Bilverkstad och underhåll
  • Reparationstjänst för bilrutor
  • Bildelsbutik
  • Bilvård
  • Oljebyten
  • Hjulinställning

För att säkerställa att alla kunder kan känna sig välkomna och trygga, har de även tagit hänsyn till olika behov och önskemål. Anläggningen är till exempel rullstolstillgänglig både vid ingången och på parkeringsplatsen, och de anses även vara HBTQ-vänliga och en trygg plats för transpersoner. Betalning kan göras med både kontanter, bankkort och mobilbetalningar med NFC, samt med kreditkort.

För de som är intresserade av att veta vad andra har att säga om deras service, kan man läsa genom deras 99 recensioner på Google My Business. Genomsnittlig åsikt för dessa recensioner är 3.7/5, vilket visar på en hög nöjesgrad och förtroende bland deras kunder.

Om du söker en ansvarsfull och kompetent bilserviceanläggning som erbjuder en rad olika tjänster och har en hög nöjesgrad bland kunderna, är Hedin Automotive Skadecenter Tyresö en stark rekommendation. För att lära dig mer om deras erbjudanden eller boka en tid för dina bilbehov, besök deras webbplats på hedinautomotive.se. Kontaktuppgifter och öppettider finns även uppgivna för enkel åtkomst.

👍 Recensioner av Hedin Automotive Skadecenter Tyresö

Hedin Automotive Skadecenter Tyresö - Tyresö
Henrik D.
1/5

Stor varning för denna verkstad! När man beställer på BMWs hemsida så lockas med rabatterade priser men i slutändan blir det helt galet dyrt som många redan skriver om här. Har servat två bilar nu och råkat ut för det bägge gångerna. Man upptäcker någon punkt vid service och erbjuder att fixa det för dubbelt pris. Nu senast i april felsökte jag broms bak. Hedin Tyresö återkom med kostnadsförslag på 18500 kr (efter 25% rabatt) för byte av bromsskivor, belägg bak samt ett bromsok. Pris för samma på hemsidan var 5900 kr (exkl bromsoket). Samtidigt föreslogs att byta torkarblad (som jag bytte för nån månad sen) och vindruta med +10% på självrisken… När man tar upp dessa ockerförslag så är det som många skriver ett oerhört nedlåtande och aggressivt bemötande. Väldigt otrevligt! Kommer aldrig använda Hedins efter detta och bromsarna är nu fixade till under halva priset.

Hedin Automotive Skadecenter Tyresö - Tyresö
Daniel T.
1/5

Fick inte boka någon tid för att delarna skulle beställas. Hade en liten skada på framskärmen och kofångaren. Helt Ok, hellre vänta på att få lämna in än att ha bilen på verkstad länge. När jag efter 6 veckor fick lämna bilen sa man sig behöva 6 arbetsdagar på sig att göra jobbet. Tyckte redan det var mycket, men det tog 8. Dessutom får man ringa och fråga själv när bilen kommer att vara klar. Tycker man meddelar dagen innan utsatt datum om bilen inte blir klar. Jobbet i sig är dessutom dåligt utfört. Små flagor på kofångaren, rinndroppar på hörnen.

Hedin Automotive Skadecenter Tyresö - Tyresö
Peter E.
1/5

Varning!!! Undvik denna verkstad. Tar överbetalt, var stöddiga och hotfulla i kundmottagningen när jag påpekade detta. Lyssnade inte på vad jag bad dem göra utan tog ändå betalt för service jag uttryckligen bad dem inte göra. Riktiga skojare som bedriver oseriös verksamhet. Välj annan verkstad om du söker professionell service för här får du det inte.

Hedin Automotive Skadecenter Tyresö - Tyresö
Rickard O.
1/5

Tyvärr måste jag bara få stämmain i samma skara på dom som är missnöjda med Hedins verkstad, Allt från att man lämnar till att man skall få den har gått fel. Sedan tar man ej kort, Utan vill ha swish ? Ingen återkoppling av skadebesiktaren varken på mail eller telefon. Du får heller inget papper när du lämnat in bilen, inga garantier på att "du" har lämnat bilen förens långt efter. Man tar gärna in bilen i Kista, Sedan sitter man och kör den till 11 mil tur och retur till sin skadeverkstad. Som du får betala själv, + att du åker på trängselskatt. Det är inte pengarna, Det är den dåliga informationen, Eller obefintliga! Jag kommer efter Service som var illa i kista, Ooch efter detta i Tyresö aldrig köpa en Bmw. I alla fall inte av hedin bil. När du skall fylla i en sakderapport dom mejlar ut så ser det ut som något en förskola har gjort, Word dokument där man heter Bavaria istället, Olika färger så man ej missar"hoten" om bilen ej är tvättad mm så kommer vi att debitera etc, Men nii har redan förbrukat soppa, och trängselskatter. Kanske skall dra av det där...... NEJ serva inte, reparera inte hos Hedin bil. Och köp inte av dom.....
2025-01-31 Uppdatering, Får sms 1 och 2 ggr, Att bilen nu skall köras till Kista. Fick igår reda på att dom anlitar ett bolag som kör den, Sedan idag fick jag reda på att det är en lastbil, Men det var det inte. Vi Återkopplar dig via sms när den är där... 3 samtal och snart din tur "väntetid" 1 minut som resulterat i 3 samtal på total tid 27 minuter innan svar. Få då till svar att han är helt själv, och svarar så fort han kan. Okej, Var är min bil ? Ni skulle skicka sms enligt dom tidigare jag pratat med på "tyresö", Får till svar, Vet ej hur vi skulle kunna skicka sms när vi inte har ditt nummer... Va ? vem har skickat dom 2 andra sms:en ? ingen som vet..... NEJ NEJ NEJ, Fick i alla fall svaret att "vi lyckades inte heller med detta" och Nej, Det har stackaren som tog emot samtalet helt rätt i. Helt allvarligt "Hedin auto" kanske borde stänga ner och gör om allt igen. Det finns företag som kan hjälpa er hur man behandlar kunder.........

Hedin Automotive Skadecenter Tyresö - Tyresö
Elec E.
1/5

Har lämnat min bmw för reparation. De ska byta bakhöger skärm och dörr med om lackering.

Arbetet utförs med många brister. En del åtgärdat efter 3 besök, resten vill de inte svara på.

De har lämna bilen med följande brister.

1. Hela inredningen är full med damm.
2. Stötfångaren sitter inte som den skulle mot skärmen samt saknar skruvar.
3. Bagaget saknade gummitätning.
4. Bakhöger hjul dragen så hårt som ledde till att inte gick att ta lås det utan att skada alla bultar.
5. En plastkåpa i bagaget är skadat.
Platschefen hänvisar mig till verkstadschefen som i sin tur inte svarar verkan på mejl eller telefon.

Hedin Automotive Skadecenter Tyresö - Tyresö
Sanna
1/5

Utan att skämmas eller djupare felsökning så rekommenderas den dyraste och enklaste lösningen utan analys. Rekommenderar inte denna verkstad till någon.

Hedin Automotive Skadecenter Tyresö - Tyresö
Ray
1/5

Jag är verkligen besviken på tidsplaneringen hos Bavaria Tyresö. Jag lämnade in bilen enligt tidsbokning, men den stod still i över en vecka (9 dagar) innan arbetet ens påbörjades.
När det väl började uppstod flera tekniska problem efter en plåtreparation som inte fanns tidigare, och arbetet blev inte ens genomfört korrekt.
Frågar man efter en bekräftad arbetsdag fick jag bara "vaga" ‘preliminära uppskattningar’.
Dessutom verkar de försöka locka kunder till att hyra bil, vilket känns mer som en försäljningsstrategi än en genuin service. Sammanfattningsvis var det en dålig upplevelse.

Hedin Automotive Skadecenter Tyresö - Tyresö
Douglas B.
5/5

Jag blev nöjd med arbetet och bemötandet, kanske kan man planera arbetet så att en mindre lackering inte behöver ta 6 arbetsdagar.

Go up