Nordstan vårdcentral - Vänersborg

Adress: Kronogatan 12, 462 30 Vänersborg, Sverige.
Telefon: 521262080.
Webbplats: ptj.se
Specialiteter: Medicinsk klinik.
Andra intressanta uppgifter: Rullstolstillgänglig ingång, Rullstolstillgänglig parkering, Rullstolstillgänglig toalett, Toalett.
Recensioner: Det här företaget har 40 recensioner på Google My Business.
Genomsnittlig åsikt: 3.4/5.

📌 Plats för Nordstan vårdcentral

Nordstan vårdcentral Kronogatan 12, 462 30 Vänersborg, Sverige

⏰ Öppettider för Nordstan vårdcentral

  • Måndag: 07:30–17
  • Tisdag: 07:30–17
  • Onsdag: 07:30–17
  • Torsdag: 07:30–17
  • Fredag: 07:30–17
  • Lördag: Stängt
  • Söndag: Stängt

Nordstan vårdcentral är en mycket värdefull resurs för befolkningen i Vänersborg och omgivande områden. Beläget på Kronogatan 12, 462 30 Vänersborg, Sverige, är detta vårdcentral utrustad med all den moderna utrustning som krävs för att erbjuda högkvalitativ vård och service.

För att nå Nordstan vårdcentral kan du ringa deras telefonnummer 521262080 eller besöka deras webbplats ptj.se.

Förutom den medicinska kliniken erbjuder Nordstan vårdcentral även andra intressanta uppgifter såsom rullstolstillgänglig ingång, rullstolstillgänglig parkering och rullstolstillgänglig toalett, vilket gör att alla kan ta del av vårdcentralens tjänster oavsett fysiska förmåga.

En av de största styrkorna med Nordstan vårdcentral är deras mängd recensioner på Google My Business, totalt 40 recensioner. Genomsnittlig åsikt är 3.4/5, vilket visar att patienterna generellt är nöjda med vårdcentralens erbjudanden och service.

Är du i behov av vård och vårdcentral Nordstan vårdcentral i Vänersborg är ett företag du bör tänka på. Med sin moderna utrustning, tillgänglighet och långa erfarenhet av att ta hand om sina patienter är de en stark kandidat för dina vårdbehov. Besök deras webbplats ptj.se för mer information och för att boka en tid. Du kommer inte bli besviken

👍 Recensioner av Nordstan vårdcentral

Nordstan vårdcentral - Vänersborg
MissyR
1/5

Att man ska behöva tjata om att få en längre sjukskrivning är galet. Läkaren lyssna ej. Säger du är så ung, mina andra patienter har såhär. JAHA? Alla är olika. Gå inte till DR Leyon. Oempatisk.

Ger en annan läkare en ny chans sedan blir det att byta vårdcentral.

Nordstan vårdcentral - Vänersborg
Jenny E.
1/5

Otroligt dåligt bemötande från både ssk och läkare. Rekommenderar ingen att söka sig till den här vårdcentralen.

Nordstan vårdcentral - Vänersborg
Emil F.
1/5

Har uppenbarligen problem med sin telefonväxel. När de ringer upp första gången går signalen knappt fram så man hinner inte svara och när de ringer upp igen kopplar det ner kort efter att man har svarat. Har hänt mig och min fru.

Nordstan vårdcentral - Vänersborg
I
2/5

De som lägger tydlig info i 1177 om receptförnyelse åt sidan, utan annan åtgärd än kort begäran att ringa med knappval 2 när det inte behövs, och när det inte kan ges mer info per tfn, än det som informerats om genom 1177, skapar en fördröjning i förskrivningen, som kan ge negativt utfall i behandlingen. Vårdcentralens ledning behöver se över arbetsrutinerna.

Nordstan vårdcentral - Vänersborg
Christina S.
1/5

Bra vc med bra och lyhörda läkare men en manlig ssk som sitter vid telefontidsbokningen borde gå en charmkurs och vara mer lyhörd och empatisk. Gör egen s.k bedömning och hänvisar till akuten om tiden inte passar 2 1/2 vecka senare. Smärtan får alltså kvarstå ytterligare i några veckor.

Nordstan vårdcentral - Vänersborg
Yvonne P.
5/5

Min erfarenhet av den här vårdcentralen i Vänersborg är mycket bra. Har fått mycket bra bemötande i både telefon och i direkt personlig kontakt, vilket är det viktigaste för mig.
Systemet med ptj och lämna meddelande där o dyl, tycker jag mindre om. För mig är personlig kontakt bäst. Bra att man får påminnelser om besökstider innan.

Nordstan vårdcentral - Vänersborg
S T.
1/5

Dom som svarar i telefonen borde gå utbildning inom bemötande, nu byter jag vårdcentral.

Nordstan vårdcentral - Vänersborg
Rohini B.
1/5

Dåligt uppföljning, bra på att ringar tillbakas, men det är inte ofta man bli bemött fint. Finns några ssk som drar ned den positivitet av samtalen. De bör inte har telefon uppgiften då de först måste lära sig att lyssna och vara lyhörde, hjälpsamma och underlätta.

ich vara lyhörd till prata De har en tendes att prata förbi och inte ta tid till att lyssna. Gör oftast sina egna tolkningar av samtals behov. Är inte alltid tillmötesgående.

Go up