Trafikförvaltningen region Stockholm, "SL" - Stockholm

Adress: Lindhagensgatan 100, 112 18 Stockholm, Sverige.
Telefon: 812331600.
Webbplats: regionstockholm.se
Specialiteter: Trafikmyndighet, Huvudkontor, Offentlig verksamhet, Transporttjänst.
Andra intressanta uppgifter: Rullstolstillgänglig ingång, Rullstolstillgänglig parkering.
Recensioner: Det här företaget har 140 recensioner på Google My Business.
Genomsnittlig åsikt: 3/5.

📌 Plats för Trafikförvaltningen region Stockholm, "SL"

Trafikförvaltningen region Stockholm,

⏰ Öppettider för Trafikförvaltningen region Stockholm, "SL"

  • Måndag: 08–17
  • Tisdag: 08–17
  • Onsdag: 08–17
  • Torsdag: 08–17
  • Fredag: 08–16:30
  • Lördag: Stängt
  • Söndag: Stängt

Trafikförvaltningen region Stockholm, SL: En introducción

Trafikförvaltningen region Stockholm, SL, con dirección Lindhagensgatan 100, 112 18 Stockholm, Sverige, es una institución pública que se encarga de la gestión de la transporte público en la región de Estocolmo, Suecia. En este artículo, se presentarán las características, ubicación e información recomendada para una persona que busca conocer más sobre esta institución.

Características y especialidades

Trafikmyndighet: SL es una trafikmyndighet que se encarga de la planificación, gestión y operación de la transporte público en la región de Estocolmo.
Huvudkontor: El huvudkontor se encuentra ubicado en Lindhagensgatan 100, 112 18 Stockholm, Sverige.
Offentlig verksamhet: SL es una institución pública que ofrece servicios de transporte público a la ciudadanía.
Transporttjänst: SL ofrece una amplia gama de servicios de transporte público, incluyendo autobuses, metro, trampolín y ferries.

Información recomendada

Webbplats: La webbplats oficial de SL es regionstockholm.se.
Teléfono: El teléfono para contactar con SL es 812331600.
Rullstolstillgänglig ingång: SL tiene rullstolstillgängliga ingångar en muchos de sus edificios, incluyendo el huvudkontor.
Rullstolstillgänglig parkering: SL ofrece rullstolstillgänglig parkering en muchos de sus aparcamientos.

Recensiones y opiniones

Recensioner: SL tiene 140 recensioner en Google My Business.
Genomsnittlig åsikt: La genomsnittliga åsikt de los usuarios es 3/5.

Recomendación final

Si estás interesado en conocer más sobre Trafikförvaltningen region Stockholm, SL, te recomendamos visitar su webbplats oficial en regionstockholm.se. Puedes contactar con ellos a través del teléfono 812331600 o visitar uno de sus edificios para obtener más información. Recuerda que SL ofrece una amplia gama de servicios de transporte público, por lo que es importante investigar y comparar diferentes opciones antes de tomar una decisión.

👍 Recensioner av Trafikförvaltningen region Stockholm, "SL"

Trafikförvaltningen region Stockholm,
Ella S.
1/5

Det vore ju jättebra om ni kunde informera om vilka tider det är som gäller för ersättningsbussar för Saltsjöbanan i SL-appen, för numera går bussarna gärna lite som de vill och vissa dyker aldrig ens upp… Vilket leder till att man kanske blir sen till jobb…

Sedan vore det även fantastiskt bra om ni kunde meddela om att bussar är försenade eller inställda (ALLA bussar som är försenade eller inställda… Inte bara några…) i SL-appen. För både försenade bussar och inställda bussar leder ju också till att man kanske blir försenad till jobb…

Sånt där MÅSTE ni uppdatera i eran app. Korrekt information är ju faktiskt viktigt för oss som reser med er nästan varje dag, till och från jobb (och till och från skola).

Och nej, tänker inte kontakta kundservice pga detta för detta är någonting som ni borde kunna göra på egen hand UTAN att folk hör av sig till er och klagar.

Tack för mig.

Trafikförvaltningen region Stockholm,
Ilyass
1/5

Bussen är alltid försenad, men när jag pratade med en bussförare berättade han att han alltid är stressad eftersom de jobbar mellan 10–11 timmar per dag med lång ram­tid. Förbättra deras villkor, så slipper vi inställda bussar och förseningar.

Trafikförvaltningen region Stockholm,
Tim M.
1/5

Känner mig bestulen av SL! De har snott 970 kronor med sin orimliga 60-dagarsregel och vägrar återbetalning för en biljett jag inte kunde använda. Helt galet!

Trafikförvaltningen region Stockholm,
Teddy Z.
1/5

Åkte på en ”tilläggsavgift” för att blippen på bussen inte skapat ev biljett som den gjort alla andra dagar jag åker in. Avgiften kallar de för övrigt medvetet för tilläggsavgift för att undvika den oundvikliga reaktionen som kommer när folk inser att de rånar dig på 1500 för deras strul.

Trafikförvaltningen region Stockholm,
E P.
1/5

Verkligen sämst kollektivtrafik för en stor stad. Svindyrt hindrar inte dem från att köra korta tåg sällan fredag vid nio. Finansiera livsfarliga vakter och köpa in grindar som inte funkar med betalmedel är däremot standard.

Uppdatering! Tvärbanan är inte bara långsam. Den går var tionde minut i rusningstrafik. Revolutionen kommer komma.

Trafikförvaltningen region Stockholm,
Ann-Christine J.
1/5

Sitter just nu på 471 från Forum Nacka-Slussen 20 maj kl 14.15 2016. Precis när bussen ska åka ropar flera att en till ska gå av. Då skriker föraren " men va faan du har ju haft tid på dig å gå av vi har ju stått här länge!!!" Det må så vara men får man uppföra sig på detta viset som förare inom SL!! Mycket otrevligt och väldigt onödigt!!

Trafikförvaltningen region Stockholm,
Jasmine M.
1/5

Otroligt hur konduktörer på Saltsjöbanan kan behandla någon som INTE ENS PRATAR SVENSKA. Oförskämd personal som tydligen inte kunde förklara till min sambo (som precis har flyttat till Sverige) att han hade köpt fel SL-biljett.

Trafikförvaltningen region Stockholm,
Daniel A.
1/5

Ett företag som har 0 koll. 9 av 10 resor är det någon försening eller inställd trafik. Sen är tågen oftast överfulla men då envisas dom med att köra kort tåg samt 30 minuters trafik så man måste trängas med andra. SL blir bara sämre och sämre för vad dag som går och verkar vara det ända företaget som kan ta mer och mer för skit. Så som ni sköter er nu är ni inte värda 830kr. Gör om gör rätt

Go up